poniedziałek, 28 marca 2016

Łatwy sposób na owocowe orzeźwienie

Jako, że zastała nas wiosna możemy się powoli szykować na upały. Mam dla was szybki, smaczny i zdrowy sposób na orzeźwienie.

Potrzebne:
-mrożone owoce (polecam borówki, może być też mieszanka owoców leśnych)
-świeży sok pomarańczowy lub woda

Mrożone owoce należy zalać skokiem lub wodą (polecam mineralizowaną) i gotowe, można pić, a potem zjeść owoce :D
Nic skąplikowanego, zamiast używać kostek lodu można ochłodzić swój napój mrożonymi owocami. Jestem zwolenniczką wody, więc jej właśnie użyłam, ale nie bójcie się eksperymentować!!!

Jeśli wolicie możecie też zamrozić w kostkach lodu owoce.

3 komentarze:

  1. mój ulubiony shake<3
    od kąd go spróbowałam nie moge przestać go robić
    w zime też ok polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm pychotka. a coś sb stanie jak zamiast jagud dodam truskawki? umre?

    OdpowiedzUsuń